Haben sie eine frage? Lassen Sie es uns wissen. Wir sind glucklich zu helfen.

Nachricht

Die "Sigelei Zmax V5" wird in unseren Katalog aufgenommen werden

Posted on Juni 21, 2013 | 12 reactie(s)

Innerhalb von ein paar Tagen wird die neue Sigelei Zmax v5 in unseren Katalog aufgenommen werden. Aber was ist es das diesen Artikel unterscheidet von der Zmax V3?

Der Hersteller sagte uns, dass die V5 mit einem anderen 'Chipset' vorgesehen. Darüber hinaus kann der V5 auch über ein Mobiltelefon oder Computer geladen werden.

Wir werden diese (wie alle unsere anderen Produkte) gründlich testen. ;)

Die "Sigelei Zmax V5" wird in unseren Katalog aufgenommen werden

Verwante rubrieken: Allgemeine, Sigelei

Reacties

Verbrink | Juni 21, 2013 at 11:56 am | Reageer op dit bericht

Mooi ding wederom!


Is al bekend wat die mag gaan kosten?

VapeWare | Juni 21, 2013 at 12:20 pm | Reageer op dit bericht

Hij wordt in ieder geval aangeboden als 'pakket'. De exacte prijs kunnen we pas bepalen als we de transport- & douane kosten (geheel) betaald hebben. Wellicht fleuren we het 'pakketje' op met wat (passende) T5 clearomizers! Ook 'vers' van de Sigelei fabriek!

Jochem | Juni 21, 2013 at 12:24 pm | Reageer op dit bericht

T5's én Zmax zijn beide mijn favoriet!

Bart | Juni 21, 2013 at 12:25 pm | Reageer op dit bericht

Dit is de eerste website die iets vermeld over de V5! Top!!!

Hashmir | Juni 21, 2013 at 12:27 pm | Reageer op dit bericht

Mis ik iets? van de v3 naar de v5?

Bart | Juni 21, 2013 at 12:29 pm | Reageer op dit bericht

Nee Hashmir..

De V4 bestaat niet! De meeste fabrikanten maken 'sprongen' in versies.

M.v | Juni 21, 2013 at 12:31 pm | Reageer op dit bericht

Belle version!

j.v.ossen | Juni 28, 2013 at 5:54 am | Reageer op dit bericht

Ik ben benieuwd wat voor effect die nieuwe chipset heeft?
Anyway.. Sigelei rules!

Maurice Schuurmans | Juli 8, 2013 at 11:15 am | Reageer op dit bericht

Nou..Ik heb er ook maar een aangeschaft. Nu maar hopen dat ik hem snel ontvang. Ik kannie wachten... :) :) :)

Linda | Juli 18, 2013 at 6:14 pm | Reageer op dit bericht

Dank voor de snelle levering! Tevens voor 'het presentje'.

Minsky | August 3, 2013 at 8:06 pm | Reageer op dit bericht

Super damper!!!

dirk | Februar 20, 2014 at 2:56 am | Reageer op dit bericht

Persoonlijk vind ik de legend beter. Maar de zmax vind ik nog net ietsje mooier.

Antwort auf diese Nachricht
ABeim Kauf unserer E-Zigaretten, die Sie internationale und sichere Zahlungsoptionen benutzen.
Wir verkaufen nur an Personen über 18 Jahre