Any questions? Please let us know. We glad to help you.

News article

The "Sigelei Zmax V5" will be added to our catalog

Posted on June 21, 2013 | 12 reactie(s)

Within a couple of days, the new Sigelei Zmax v5 will be added to our catalog. But what makes this item different from the Zmax V3?

The manufacturer told us that the V5 is provided with another 'chipset'. In addition, the V5 can also be charged via mobile phone or computer.

We shall test this (like all our other products) thoroughly. ;)

The "Sigelei Zmax V5" will be added to our catalog

Verwante rubrieken: General, Sigelei

Reacties

Verbrink | June 21, 2013 at 11:56 am | Reageer op dit bericht

Mooi ding wederom!


Is al bekend wat die mag gaan kosten?

VapeWare | June 21, 2013 at 12:20 pm | Reageer op dit bericht

Hij wordt in ieder geval aangeboden als 'pakket'. De exacte prijs kunnen we pas bepalen als we de transport- & douane kosten (geheel) betaald hebben. Wellicht fleuren we het 'pakketje' op met wat (passende) T5 clearomizers! Ook 'vers' van de Sigelei fabriek!

Jochem | June 21, 2013 at 12:24 pm | Reageer op dit bericht

T5's én Zmax zijn beide mijn favoriet!

Bart | June 21, 2013 at 12:25 pm | Reageer op dit bericht

Dit is de eerste website die iets vermeld over de V5! Top!!!

Hashmir | June 21, 2013 at 12:27 pm | Reageer op dit bericht

Mis ik iets? van de v3 naar de v5?

Bart | June 21, 2013 at 12:29 pm | Reageer op dit bericht

Nee Hashmir..

De V4 bestaat niet! De meeste fabrikanten maken 'sprongen' in versies.

M.v | June 21, 2013 at 12:31 pm | Reageer op dit bericht

Belle version!

j.v.ossen | June 28, 2013 at 5:54 am | Reageer op dit bericht

Ik ben benieuwd wat voor effect die nieuwe chipset heeft?
Anyway.. Sigelei rules!

Maurice Schuurmans | July 8, 2013 at 11:15 am | Reageer op dit bericht

Nou..Ik heb er ook maar een aangeschaft. Nu maar hopen dat ik hem snel ontvang. Ik kannie wachten... :) :) :)

Linda | July 18, 2013 at 6:14 pm | Reageer op dit bericht

Dank voor de snelle levering! Tevens voor 'het presentje'.

Minsky | August 3, 2013 at 8:06 pm | Reageer op dit bericht

Super damper!!!

dirk | February 20, 2014 at 2:56 am | Reageer op dit bericht

Persoonlijk vind ik de legend beter. Maar de zmax vind ik nog net ietsje mooier.